Thursday, February 12, 2009

Saint Valentine's Day Menu

Dear clients,


We are glad to introduce to you our special Saint Valentine's Day Menu (280 Rmb/2 persons), elaborated by our French Chef Joel Cazes:


Special Saint Valentine Cocktail with Mises en Bouche



Truffle Pastry
and
Bunch of Chef's Tomatoes (with Marinated Smoked Salmon and Poached Egg)



Prawn Skewers with Paprika
and
Emince of Beef Fillet with Balsamic and Homemade Tagliatelles



Farandole of Homemarde Desserts
(Tiramisu, Black Forest, Paris-Brest, Seasonal Tart)



We hope to have the chance to welcome you for this event. For reservation, please call us at the following number: 025-83 59 58 59

Bon appétit,

Les 5 Sens

1 comment:

如一 said...

Bonjour, J'ai dine deja chez vous avec ce menu.
Malheureusement, j'avais encore faim apres le repas. Oh la la..Donc j'ai redemande du pain.
Et le plat n'etait pas bien, deux brochettes de crevets avec riz?? "the homemade noodle" est pire que spaguetti...avec trois ou quarte fillets..
Et le camembert etait trop dur!
les desserts me sens mieux..

il y avait trop de bruits pendant toute la soiree, et les madames etiont loin de gentilles car je ne suis que une fille chinoise pas etangere...

Mais, de toute facons, le gout est tres francais, j'aime bien.